2009. június 16., kedd

ennyi volt.

ahoj.
hát elballagtunk.igen.szombaton vége lett.már hiányzik.hétfőn még mentünk.az jó volt.szurkoltam neki.mert szeretem.de ő nem.ennyi volt.szevasz tavasz.: szóval volt bolondballagás meg ballagás.olyan rossz volt.és szinte csak olyan képek vannak rólam ahol ilyen tök szomorú fejet vágok, vagy sírok.jó annyira nagyon nem sírtam,csak könnyeztem.főleg amikor D meg B olvasták fel a szövegüket. anyának nagyon tetszett főleg a lufis. nekem is.:)
kitűnő lettem:D mondtam már:))) én nem is gondoltam,mert idén annyit se tanultam mint tavaly,de se gáz...mondom én,h ártalmas a tanulás. :P
az HBO-n volt a Zene és Szöveg ma láttam 4-szerre és nagy nehezen megtaláltam a dalszöveget is:
*Visszaút a szívhez.
Életemre árnyát veti a tegnap
párnám fölött nem süt ki a nap
naplómban poros lapok
múlt időbe tettek a múlt napok.
Minden álmom, vágyam elrejtettem rég
ami van, ha nem lesz majd elég
nem számít rég az idő
kizárok minden mást, nem hagy el az erő.
Visszatérnék én a szívhez
bár tudnám hogyan
visszatérnék én a szívhez
s élnék boldogan
Néha megtévesztő szemedben a fény
keresem a jeleket, éltet a remény
tán vár még rám az igazi csoda
lelkem feléled, s elindul oda
Rég vártam valakire, ki rám igaz fényt bocsát
és nem csupán túléli velem az éjszakát
kéne pár jó tanács
súgd meg te mit kínálsz
(Néha megtévesztő szemedben a fény
mit is mondhatnék ha híján a remény
kell egy kis mámor
de nem csak a régi sráctól)
Visszatérnék én a szívhez
bár tudnám hogyan
visszatérnék én a szívhez
s élnék boldogan
Szívem megnyitom neked
szerelmed hova vezet?
segíts, hogy újra kezdhessem én
és találkozunk majd, a hosszú út végén.



iigen találkozunk.na mára ennyi.megyek kicsit mösi utána meg elkezdek dvd-zni.(made in hungáriaLLLL)
chock

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése