2009. június 23., kedd

"nyár van alig fürdőruhában..."

háj evribádi.(LL)
...és zughog az eső. jó msot nem.de d.e. meg tegnap. szer volt. nagyon. de a ma az szuper(HH). mostmár hivatalosan is Big-es vagyok(LLL) de jó.dejó.imádom. főleg, h minden nap boldogídhatom azt a szerencsétlen alkoholista barátnőmet.:D
jó volt d.u. is. K-vel kimentünk a ekrtvárosba Zs-ékhoz. jó is volt:D red bull:Dfanta:D és etc.
alig várom,h hnap vége legyen a matak "továbbképzésnek". nyáron is tanulni.és azo ka kibaszott egyenletek.brrr.utálom mint állat. de segáz. Pi bá segiiit:D D.néni is aranyos,nagyon szép ez az ezüst lánc, csak hát nekem szar.mert F hülye mint a segg, B. meg okos. én meg kettejük között kinlódok. másodikra haragszom.faszkalap.
-________- nemszeretés. ennyi:D
beszéltük K-vel,h valamikor nála kéne aludni, de akk jobban bevásárolunk kertben:D jóis volt a mais.én cikk-cakkosna jártam egyenesen, ő meg ferdén egyenesen.büszke vagyok magunkra:D
pénteken szülcsinapcsiii:Dvárom hát.=D szülinapomra megveszem magamnak a ballagási mánikból a sims 3-at=D jó is lesz az. ;) beíratkozáson két ex-fazekassal találkoztam.tök jó,h ilyen sokan leszünk Big-esek.már csak jobban összerázodunk. B. nagyon aranyos volt,mint mindig.birom(LL), C. meg kezd megkedvelni.énis őt.:)


nincs msn.könyörgök mondjátok, h nektek sincs.lííígysziiiiOo, olyan K.-sen(LLL)

szeretlek tiii(LLL)
csókjaim(KLKLKLKL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése